View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du anser deg selv som svært erfaren med rusmidler og psykedelika, og presterer å ha sex med noen du tripsitter? Legg dine egne følelser og behov til side og se på denne problemstillingen fra andre perspektiver, så vil du nok raskt konkludere med at dette kanskje ikke var særlig lurt gjort... Syns også det er spesielt at du ikke har snakket med henne om dette. Jeg er nysgjerrig på hvor gammel denne "voksne jenten" er og hvilken relasjon dere hadde i utgangspunktet (siden du skriver at dere har kjent hverandre lenge).

På en annen side kan dette være fullstendig uproblematisk og hennes følelser i etterkant er fortsatt ekte og "valid", har ingen erfaring med lsd selv men om det kommer en nedtur etter denne "afterglowen" så ser jeg for meg at det kan bli stygt om dere ikke klargjør noe på forhånd her.. Samtidig kjenner du henne (eller?), det gjør ikke vi. Tror du burde ta en prat med henne og høre med henne hva hun tenker om situasjonen, sexen osv. Noen blir kanskje såret om ting forblir uavklart (noe jeg får inntrykk av at det er). Skal ikke rope voldtekt og overgrep men om jenta ikke var i stand til å bedømme om hun kunne forlate huset eller ikke så er man jammen ikke i stand til å samtykke til sex heller. Det er man derimot i edru og upåvirket tilstand. Det du gjorde tenker jeg var langt ifra stuerent, det tror jeg du skjønner selv siden du skriver om det her inne. Men ja, dere må prate!