View Single Post
Det er absolutt en for høy risiko å bli slått ned uten grunn, ranet eller voldtatt(kvinne) når man beveger seg flere steder i Oslo. Noe ala det vi ser i visse områder i Sverige, bare i litt mindre skala. Om du blir et offer kommer ofte an på tilfeldigheter, når på døgnet og hvordan du ser ut, er du alene etc.

Det virker på meg som det er denne uønskede forhøyede risikoen for å bli utsatt for slike voldeligheter trådstarter tenker på når han ønsker seg et "trygt område". Da er mitt beste svar å holde seg unna storbyene og helst flytte nord i landet (kan finne fredelige steder sør også, men for å gjøre det enkelt).

Jeg har selv bodd hele livet i Oslo og hengt tilnærmet kun med utlendinger, så det er ikke noe skremselspropaganda jeg får fra nyhetene, men heller ting jeg har sett med egne øyne som gjør at jeg ville kommet meg til helvete ut av Oslo hvis jeg fikk barn for å trygge en god oppvekst.

Joda, Oslo er en trygg by i forhold til resten av Europa, men det er langt høyere risiko for å bli utsatt for ting steder der innvandrerandelen er høy. Det er et unektelig faktum at en liten minoritet er en majoritet på tilnærmet alle kriminalstatistikker.
Sist endret av pkk1990; 15. september 2017 kl. 23:24.