View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fengsel i flere år er det ikke verdt.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde heller tatt 15 år i spjelet for drap enn 50 år med øyelokksstyrt rullestol og bleier. Lett! Sånn sett kunne det fint være verdt det for min del. Det sagt, så fremstår problemstillingen noe paranoid - hvor mange ellers hederlige folk er det som blir skambanka eller drept i sin egen heim hvert år? Ja, det skjer. Men kom igjen. Det er en langt mindre relevant problemstilling enn fungerende røykvarslere og refleksvester - om enn ikke like stas å posere med foran speilet. Jeg har en vag formening om at akkurat dette er et ikke ubetydelig element i ønsket!

TS: Dersom rullebladet ditt er rent nok, så kan du ta jegerprøven og skaffe et våpenskap og ei hagle uten videre styr. Ingen sjekker at hagla di er i våpenskapet, selv om det opplagt er det lureste. Du kan jo bare ha våpenskapet på soverommet hvis du er så bekymra? Idéen din fremstår som ganske teit, for du kommer aldri til å få bruk for hagla til sitt tiltenkte formål, og jeg kan fint se for meg måter hvorved du kan havne i trøbbel. Det er imidlertid ikke min sak, og det der får du finne ut av selv. Før Breivik kunne du kjøpe halvautomater og pumpehagler like fritt som dobbeltløpere, men akkurat der har myndighetene strammet inn. På den annen side, hvis en dobbel ladning med bukkehagl på kloss hold ikke er nok til å gjøre kål på det du vil stoppe, så bør du la være å terge det i utgangspunktet. Alternativt lære deg å skyte.

Dette er den soleklart enkleste måten å skaffe seg et fungerende og effektivt våpen på. Dersom du er mer interessert i ulovligheter, så var det synd. Det får du ikke hjelp til her og du kan bare drite i å fiske etter det: Kjøp og salg av ulovligheter tillater vi ikke. Og ingen som har tilgang på slikt og har vettet i behold vil selge deg noe slikt via PM uansett. Eller oppgi kontaktene sine. Så akkurat den tanken kan du bare legge fra deg her og nå.
Sist endret av Myoxocephalus; 8. april 2020 kl. 20:49.