View Single Post
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Ok. Så på grunn av at astronauter får en fysiologisk forandring, så er det slik dette fungerer i helhet? Eller tenkte du generelt over lengre tid, uansett hva det måtte dreie seg om?

Du ser ikke bort i fra at menneskeheten ser annerledes ut om 1000 år. Hvordan tror du vi ser ut? ( Bare lurer)
Vis hele sitatet...
Sitat av nikons Vis innlegg
Ehm nei, det stemmer ikke. Skjelettet blir ikke svakt på grunn av evolusjon, det blir bare svakt fordi musklene ikke anstrenges. Ikke noe annerledes enn at ditt skjelettet blir svakt hvis du ligger til sengs i 6 måneder. Det trengs mange generasjoner før man kan se forskjell på grunn av evolusjon, det skjer ikke evolusjon direkte på et individ.
Vis hele sitatet...
Jøss, aktivitet her siden jeg dro for å trene, men back to topic:

Lurer på om jeg har uttrykt meg litt dårlig her... Kroppen tilpasser seg forholdene. Astronauter, som ClaesGreve sa, går gjennom en fysiologisk forandring. Kroppen tilpasser seg deretter. Det er forøverig meg forstått at skjelettet ikke blir svakere av at musklene ikke brukes. Ellers er det som jeg skulle ha sagt det selv Nikons: Ikke belastning/bruk=Nedgradering, om man skal kalle det for det.
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Du ser ikke bort i fra at menneskeheten ser annerledes ut om 1000 år. Hvordan tror du vi ser ut? ( Bare lurer)
Vis hele sitatet...
Kanskje/forhåpentligvis ikke så forskjellig fra idag. Lengre fingre kanskje? Enda kortere haleben? Ingen lilletå? Ikke godt å si, men den som lever på den tiden får se

EDIT; Hvis jeg har uttrykket meg vanskelig/uforståelig må dere bare spørre meg, kan faile innimellom...
Sist endret av Bl4derunner; 11. januar 2012 kl. 22:32. Grunn: Editing for editors