View Single Post
Trådstarter
5
Sitat av Nether Vis innlegg
Jeg synes faktisk hennes bruk av "kjære deg" er helt innafor. Kjære deg, les postene hennes én gang til, så får du se at det faktisk ikke er noe som ikke stemmer. Hun har allerede sagt at hun var for full. Hun har sagt at hun hadde 1 feil bankkort i veska, samtidig som lommeboka var stjålet. Hun har også skrevet at hun aksepterer en bot for oppførselen hennes, men at hun ikke aksepterer størrelsesordenen eller at de forsøker å bøtelegge for vold mot venninna, noe som for meg virker svært rimelig.

Jeg reagerer også på at de faktisk tok henne ut av taxien, det har jeg aldri hørt om. Jeg har tilogmed greid å prate kompiser ut av fyllaarresten ved å garantere for at de havner på neste taxi rett hjem. Mest sannsynlig var de allerede på nippet til å ta deg med inn, så gikk du over streken når du begynte å styre i taxien. Fortsatt rart at de faktisk tok deg ut.
Vis hele sitatet...
Hei og takk!

Veldig enig med deg her. Jeg reagerer veldig på at jeg ble tatt ut av taxien, det viktigste hadde vært å fått meg hjem i seng. Hadde de også hørt på veninnen min som var helt klar på at dette ikke var som det så ut som hadde nok natten blitt veldig annerledes.

Jeg jobber som helsepleier, og bryr meg over gjennomsnittet om andre mennesker. Jeg har aldri vært voldelig.