View Single Post
Jeg vet ikke helt om dette passer inn i denne tråden, men her om dagen testa jeg såkalte "Hvite hjerter" som jeg kjøpte i Oslo området. Disse pillene funka veldig heftig for å si det sånn, og skal vist ha mye Mdma i seg, De var liksom "Love Pills" I følge reporten på Pillreports.com. Og var på en skala på Medium. Har prøvd Ecstasy utallige ganger før denne gangen. Men denne gangen var det noe som skjedde, som endra mitt syn litte gran. Altså, Jeg tok det med dama. og begge fikk bra effekt etter en 90 minutters tid. Og etter 4 timer eller noe var vi hjemme hos Dama, før det hadde vi dratt fra meg. og det tok ca 2 timer eller noe. Vel, Uansett. Vi drakk en øl hver eller noe, vet ikke om det har så veldig mye og si, for har blanda X og alkohol før. Men kjente hvertfall at effektene ble sterkere, Jeg følte meg skikkelig konge, og samtidig veldig kåt. Vi satt oss i senga, og la oss senere ned, hørte på Infected mushrooms og "Dansa" i liggende stilling. Haha. Ja, fikk veldig vondt i nakken osv dagen etter. Men uansett. Plutselig Passa dama ut eller noe, først trodde jeg hun sov, så jeg dro i henne for å vekke henne, men hun våkna ikke, Jeg dro hardere og hardere og fikk plutselig en følelse av at hun var død. Hu hadde ikke noe glimt i øynene eller noe, og jeg dro hardere, plutselig klikka øynene hennes, de vibrerte for å si det mildt. Nesten som med Epeleptikere som får annfall. Jeg ble dritt redd, og ropte hele tiden navnet hennes, og dro i henne, men hun våkna ikke. Og selvfølgelig kom det Tusenvis av følelser inni meg som ble forsterket av rusen. og jeg trodde hun seriøst var død. så jeg gråt og gråt, og kunne seriøst ikke stoppe. Jeg dro og dro og dro. Men hun våkna ikke. Ikke tørte jeg å sjekke pulsen heller, med tanke på at hun kanskje var det. Vel, Jeg dro henne ut på badet og plutselig våkna hun, men visste ikke hva som hadde skjedd, og i etterkant har hun fortalt meg at hun faktisk hørte meg, men hun kunne liksom ikke svare, for hun følte kroppen hadde låst seg. Vel, Spørsmålet er om noen har opplevd lingnende? Det ødelag totalt synet mitt på ecstasy, I og med jeg aldri trodde noe sånt kunne skjedd. Og tror jeg holder meg unna ting som kan fucke med hjernen. Dessuten ser jeg for meg hver gang jeg lukker øyenene at hun skal død, og føler jeg har fått litt angst. Vil jeg bli normal? Og dette er ikke noe jeg skriver for at folk skal tenke "Ecstasy er farlig" Vel, det er det. Men om du behandler det med respekt går det såklart fint, men faktisk så tror jeg det var p.g.a Alkoholen, Uansett. Denne Pillen funka heftig bra, Og hadde det ikke vært for den episoden med dama, hadde det sikkert vært en konge Opplevelse.
Sist endret av Saint123; 19. mai 2008 kl. 10:46.