View Single Post
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Ene tråden min ble slettet etter to dager, reglene sier ingenting imot den tråden, så skulle gjerne vært litt klarere der.
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke slik at vi er synske (ok, litt da), så vi vet ikke om tråder med en gang de blir opprettet og om de skal leve eller ikke. I ditt tilfelle var det en listetråd, dvs en tråd der det ikke var diskusjon eller noe slikt, bare ren opplisting. Nå synes mange at slike tråder er flotte, men det er en av de tingene vi ikke vil at forumet skal fylles opp av. Noen ganger får de leve en liten stund før de forsvinner, andre ganger ikke.

Sitat av Ramaskrik Vis innlegg
Jeg mener det er dårlig stil å slette innlegg bare fordi moderatorer er uenige i innholdet. Hva skjedde med å argumentere mot?
Vis hele sitatet...
Uenige med oss? Flott. Dette forumet ville vært umåtelig kjedelig hvis alle var enige om alt. Nå har jeg vært med på dette forumet i... vel siden før det ble til og i løpet av den tiden har jeg aldri sett noen innlegg bli slettet fordi man er uenige med innholdet. Selvfølgelig kan det ha sett slik ut med alle mengdene vi har slettet, men det er som regel av andre grunner enn at vi er uenige. Nå kan jeg ikke snakke for andre, men jeg har slettet flere innlegg/tråder som jeg har vært enige i enn som jeg har vært uenige i (i de tilfeller det er en faktisk mening i det jeg sletter(forbausende få ganger)).