View Single Post
Sitat av OldG Vis innlegg
Hei trådstarter.
Jeg kan starte med å fortelle at jeg personlig har vært avhengig av crack i 3 år, har nylig tilbrakt lang tid på innstutisjon for å komme meg av det.

I løpet av 3 år har jeg mistet hus,familie , venner å jeg sitter med en gjeld på over 1 million kr på grunn av min avhengighet til crack!

Folk som sier du ikke får tak i rein/ bra kokain i Norge vet ikke hva dem snakker om, eller dem er enda litt unge i gamet. Du får fint tak i 60-75% om du kjenner riktig personer eller er i et miljø hvor crack er akseptert. Grunnen til at dealere ikke selger det sterkeste til den vanlige brukeren er fordi veldig få nordmenn som bruker kokain i nesa vet hvor lite som skal til for en overdose eller overdosering noe som gjør deg "stein" motsatt effekt

Men jeg anbefaler ingen å røyke kokain, men jeg er veldig for skade reduksjon i norsk narkotika politikk!

Om du ønsker å røyke kokain så bruk (NATRON) også kalt baking soda i USA, ikke bakepulver. Det er ikke det samme. Dette er de "beste" for kroppen din i det langsiktige

Jeg har røyka crack rundt i hele verden, å det eneste landet i verden som bruker salmiakk er Norge. Dette er FARLIG det er løsemiddel som spiser opp hjernen din å tennene dine.

Mange bruker den unnskyldningen "Jeg får bedre kick av salmiakk" okey? Om du skulle være så dum å velge å bruke salmiakk så kok den for så å vaske den ( koke den opp i vann 2-3ganger ) etter å ha kokt den opp

Den beste måten å koke crack på er å kjøre på 15-20g om gangen i et syltetøyglass.

Men om du skal lage et gram eller et halvt bruker du en teskje, å du må ha en annen teskje for å røre med. Så bruker du 1/3 natron! Og tilsetter litt vann på middels varme, så rører du rundt. Blir det mye natronbelegg så tilsetter du forsiktig mer vann å rører. Ta deg god tid, gjerne 1-3 min. For høy varme vil ødelegge det!

Ønsker ingen skal røyke crack men skadereduksjon er viktig folkens!
Vis hele sitatet...
Hei, hvor kjøper man det bakepulveret man trenger til å lage crack? for man kan jo ikke kjøpe bakepulver på matbutikken til det, finner man det på apoteket? funker denne ? https://www.apotek1.no/produkter/nat...n-100g-269324p