View Single Post
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Sinken Vis innlegg
La oss si at 1g hasj tilsvarer 10kg. Skulle likt å se deg stapp 100kg chems opp i ræven
Vis hele sitatet...
Igjen, tenk på størrelse, samt jeg tviler at dophunder eller eksplosive sniffere gjør det så godt i å finne kjemikalier. (Skal dog ikke si meg sikker)

Samt, om du blir stoppet med kunstgjødsel (som var en av de tingene ABB brukte, om jeg husker rett), går du da lukt i fengsel på samme måte som at du skulle hatt 1 kilo hasj i baksetet?

Poenget mitt er uansett at hobbypyroene kan få litt problemer, mens de som virkelig planlegger ting går litt lengre. (Tenker du å bombe ett sted, tenker du nok ikke like mye på straffen du får for å ha tatt inn kjemikalier enn den straffen du får om du blir tatt for det endelige resultatet)

Ikke at jeg vet mest om dopfrakt uansett, men er det ikke vanlig og frakte mer enn 10g hasj over grensa? Mtp. Salg, risk-reward etc? (Husk også at eneste grunnen til at jeg hintet til hasj var mtp. Mulighet for anskaffelse selvom det er ett lovbrudd, samt at selvom prisene er lave nå betyr det ikke at det vil forbli slik, om det blir ett marked for det)
Sist endret av Freddy_fred5; 7. januar 2013 kl. 15:21.