View Single Post
Trådstarter
16
Sitat av Alzo88 Vis innlegg

så syns jeg det er snodig at hun skal være så jævlig vanskelig når du spør helt konkret om hun kan trekke seg unna.
Jeg syns nesten å tolke at hun har en litt snerpete attitude, hvor det høres ut som hun føler at hun er berettighet i å oppføre seg sånn...

Og hun innrømmer jo faktisk at hun ikke er til å stole på. Man kan jo se på det som en fin ting i seg selv, at man er så ærlig og åpen at man kan innrømme noe slikt, selv om det er en stor svakhet/brist i personligheten - men det gjør jo faktisk ikke opp for det faktum at hun sier hun ikke er til å stole på?

Det høres veldig usunt ut, når det ikke blir møtt med forståelse (som ville vært naturlig hos de fleste), så syns jeg det i seg selv tyder på at det er fare på ferde her.
Vis hele sitatet...

Det er akkurat dette jeg reagerer på. Det er en fiktiv hendelse og det er ikke noe som har skjedd enda, men den holdningen hun viser her er bare veldig snodig.
At hun velger å gi et vagt svar og ikke bare sier ja til et veldig konkret spørsmål som for normale folk ville vært en selvfølge gir meg en veldig dårlig følelse.
Ikke fordi jeg er bekymret for at hun ville ha gjort noe, men holdningen og respekten hun viser for meg er helt på bærtur.

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
For å holde det litt kort, så skal det på en måte være nok at du sier ifra at du ikke er komfortabel ang oppmerksomhetssøken og bekreftelse hos andre menn, og hvis hun ikke er villig/i stand til å tilpasse seg, så paser man vel rett og slett ikke så godt sammen.
Det er nok mange som kunne fått noe sånt til å fungere, eller hatt et åpent polygamt forhold e.l, men man kjenner jo på seg selv når ting ikke er som det skal.

Om den andre parten er uforstående eller uenig, så har man et problem. Høres ut som dere har et problem her, og grunnen til at jeg tolket henne i et veldig dårlig lys var bla. pga hennes holdning i samtalen du viste oss.
Slike opphetede samtaler er relativt uinteressante egentlig, men om jeg skal prøve å raffinere noe som helst psykoanalytisk ut av det (som selvsagt skal taes med en STOR klype salt), så syns jeg det er snodig at hun skal være så jævlig vanskelig når du spør helt konkret om hun kan trekke seg unna.
Jeg syns nesten å tolke at hun har en litt snerpete attitude, hvor det høres ut som hun føler at hun er berettighet i å oppføre seg sånn...

Og hun innrømmer jo faktisk at hun ikke er til å stole på. Man kan jo se på det som en fin ting i seg selv, at man er så ærlig og åpen at man kan innrømme noe slikt, selv om det er en stor svakhet/brist i personligheten - men det gjør jo faktisk ikke opp for det faktum at hun sier hun ikke er til å stole på?

Det høres veldig usunt ut, når det ikke blir møtt med forståelse (som ville vært naturlig hos de fleste), så syns jeg det i seg selv tyder på at det er fare på ferde her.
Vis hele sitatet...

Kan også nevnes at hun tidligere har diskutert og stilt spørsmål ved det å vise naken kropp foran andre folk, vennskapelig spooning med andre menn etc. hun ser ikke det store problemet i det.
Etter en lang diskusjon angående dette sier hun seg enig.
Hun forteller i ettertid at hun hele veien forstod det og på en måte var enig, men ville trigge meg.
Sist endret av kamikaze; 13. august 2019 kl. 10:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.