View Single Post
Hei, først og fremst; jeg har lett overalt på nettet og ikke funnet svar på det jeg skal spørre om nå, det spørsmålet mitt dreier seg om er (slik tittelen handler om) hvordan jeg skal forholde meg til narkosjekken ved innrykk.

Da jeg var på sesjon del 2 snakket jeg med legen hvor jeg var så dum og svarte på at jeg ved ett tilfelle hadde prøvd/vært i kontakt med hasj.

Spørsmål 1 dreier seg da om; Vil det være mulig i etterkant ved innrykk at de som sjekker oss har tilgang på denne informasjonen? Altså, jeg fikk toppscore på helsesjekken, men svarte da på ja på dette som dreiet seg om narkotikabruk, DOG vell og merke at dette var et engangstilfelle som ikke vil gjenta seg (noe det har gjort i sommer). Kommer til å svare nei ved innrykk om de spør, har forstått såpass at om jeg svarer ja er det rett på pissings og hele pakka uavhengig om jeg forklarer til dem at dette var et engangstilfelle på en fest for lenge siden (typ 2 år siden). Skal ta mine forhåndsregler og sikre 100 % at jeg ikke har noe som gjør at hunden kan markere meg.

Spørsmål 2; Sist jeg røyket, som forøvrig var ca 5 joints over en ukes periode, var i starten av juli, vil thc'en fortsatt være sporbar i pisset mitt? Før denne uken var det 12 måneder siden sist.

Spørsmål 3; What the hell to do?!

Takker for alle svar som kan bidra til å roe meg ned, vil ikke at noen enkle dumheter skal påvirke fremtiden min!
Sist endret av Twinli; 10. august 2012 kl. 03:51.