View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av ChrisMafak Vis innlegg
Ok Skjønner Er mye til hjelp fortsatt da. Men lurer på ALT for mye her jeg nå jeg så jeg satser på å bare spørre ut til jeg blir banna jeg da

Burde jeg blande det med noe? Står ikke så mye om det rundt her egentlig.
Hører mye forskjellig men høres ut som du har litt erfaring så spørr deg egentlig jeg Sender deg en pm!

Hei,
tenke å sette opp en liste med spørsmål. Å håpe på å få svar på det meste på en gang,

- Ekstrakt er det beste å røyke?
Vis hele sitatet...
Om du er ut etter kraftigst effekt, så ja

- Bong, vannpipe, vanlig pipe eller joint?
Vis hele sitatet...
Ikke joint, en pipe/bong/vannbong
- Starte med 35X (er det bra? har ikke lyst til å kjøpe svak X for å kaste bort pengene tilfelle det er for svakt
Vis hele sitatet...
Ekstraktenes styrke varierer sterkt fra produsent til produsent, jeg prøvde 20x ekstrakt fra en kjent supplier, og det var nok for meg og mine, som har tidligere erfaring med flere typer psykedelika. Som førstegangsbrukere synes jeg dere har temmelig feil innstilling. Dere vil bli mest "fucka", og er mer bekymret over at dere kaster bort pengene?

Jeg ville ha droppet hele prosjektet egentlig. Med alle nye stoffer bør man starte lavt, og dette gjelder x100 når det har med psykedeliske stoffer å gjøre, ingenting kan forberede dere på en alt for heftig salviatur.

- Vanlig lighter eller Stormlighter?
Vis hele sitatet...
Har lite å si, man blir like fucka av begge, jeg har aldri brukt noe annet enn vanlig lighter, både på vanlige blad og ekstrakt.

- Blande med tobakk, ect vannpipetobakk, eller røyke reint?
Vis hele sitatet...
Jeg har alltids røkt det rent, de fleste andre jeg kjenner også.

- Skal det være mørkt på rommet ikke noe lys eller lyd, eller litt lys å litt musikk. hva er best?
Vis hele sitatet...
Dette er ekstremt subjektivt, hva liker DU? Jeg personlig liker mørke rom og en rolig blanding av etnisk og elektronisk musikk, f.eks shpongle m.m.

- hvor mye burde man ta av 1g 35X for å komme til denne ''incane'' tildstanden
Vis hele sitatet...
Veldig lite, jeg fyllte en liten klype opp i en maispipe den ble ikke halvfull en gang. Husk: Start alltid lavt og jobb deg oppover.

- Burde man være avslappa før man røyker det? eller går det å være uopplakt å stressa
Vis hele sitatet...
Sier seg vel selv at man helst vil være avslappet og fortrolig med det som skal til å skje.

- Som sakt tørkede blader var billig, funker det å røyke det? er det noe greie på i det hele tatt? eventuelt hva burde man røyke tørkede blader i? har vannpipe å vanlig pipe,
Vis hele sitatet...
Tørkede blader har en viss effekt de og, eller man kan tygge de i en "quid": Man ruller sammen en liten ball av bladene, og lar den ligge under tunga, for å så tygge på den nå og da i opp til en halvtime/time.

- Hvis vi sitter her på rommmet mitt å røyker, lukter røyken no serlig? eventuelt hva lukter den?
Vis hele sitatet...
Du bør for all del se å finne deg en bedre plass: Ingenting kan være verre enn å måtte håndtere foreldre i den sinnstilstanden du kan ende opp i. Du kan ende opp med å stå rett forran trynet deres uten å realisere det selv.
Røyken lukter litt som gress/halm, ikke kraftig lukt, men det lukter nok.

Det blir første gang noen av oss røyker salvia, så vi vil helst ikke sløse bort pengene. Vi har fått veldig store forhopninger etter å ha lest å sett på noen filmer fra YT.
Så ønsker så optimal virkning som mulig,
Vis hele sitatet...
Jeg kan nesten sette meg i deres posisjon, men vær så snill å foreta dette som ansvarlige folk: Ikke ta dette for å "bli fucka", for det kan fort gå andre veien: Angst, frykt, noen skader seg, ødelegger ting, foreldrene tar dere, etc.
Dette er ikke noe leketøy, noe de idiotene som legger ut videoer på youtube tydeligvis ikke har fått trykt inn i hodene deres. Noe som har ledet til at dagbladet skriver en drittartikkel om stoffet, og hekter interessen av tusenvis av barn som mest sannsynlig ellers aldri hadde funnet ut om denne planten på egen akkord.

Men jeg skal ikke gli ut i en idelogisk proklamasjon, jeg var omtrent som deg før. Men jeg leste på div utenlandske fora og nettsider og tilegnet meg all informasjonen om et stoff før jeg bestillte det og inntok det med noen kompiser. Og jeg husker jeg fikk like om ikke mer ut av å lese om disse stoffene og dets virkninger enn å bare kaste meg på å kjøre det i meg uten å vite det ene fra det andre.

Vi bestilte salvia på post oppkrav. da får jeg hente lapp i posten,
hvis foreldra mine leser den hente lappen, hva skal jeg si da? noen forslag?
Vis hele sitatet...
I og med at du skal innta stoffer som vil røske temmelig godt i sjelen din får du i det minste ta ansvar ellers i livet ditt nok til at du tar konsekvensene for dine egne handlinger.

nFF er ikke stedet å få hjelp til å lure deg unna dine egne bevisste handlinger.

Til fremtiden får dere finne frem informasjonen selv, jeg er ikke din mor, ei heller din lærer: Skal du få ting gjort skikkelig må du gjøre de selv.

Jeg er av den meningen at verken du, eller dine kompiser er voksne nok til å begynne å tukle med psykedelika. Men jeg vet ikke hvem du er eller hvor du bor, så det nest beste blir å informere deg så godt jeg kan.