View Single Post
Ok Skjønner Er mye til hjelp fortsatt da. Men lurer på ALT for mye her jeg nå jeg så jeg satser på å bare spørre ut til jeg blir banna jeg da

Burde jeg blande det med noe? Står ikke så mye om det rundt her egentlig.
Hører mye forskjellig men høres ut som du har litt erfaring så spørr deg egentlig jeg Sender deg en pm!

Hei,
tenke å sette opp en liste med spørsmål. Å håpe på å få svar på det meste på en gang,

- Ekstrakt er det beste å røyke?

- Bong, vannpipe, vanlig pipe eller joint?

- Starte med 35X (er det bra? har ikke lyst til å kjøpe svak X for å kaste bort pengene tilfelle det er for svakt

- Vanlig lighter eller Stormlighter?

- Blande med tobakk, ect vannpipetobakk, eller røyke reint?

- Skal det være mørkt på rommet ikke noe lys eller lyd, eller litt lys å litt musikk. hva er best?

- hvor mye burde man ta av 1g 35X for å komme til denne ''incane'' tildstanden

- Burde man være avslappa før man røyker det? eller går det å være uopplakt å stressa

- Som sakt tørkede blader var billig, funker det å røyke det? er det noe greie på i det hele tatt? eventuelt hva burde man røyke tørkede blader i? har vannpipe å vanlig pipe,

- Hvis vi sitter her på rommmet mitt å røyker, lukter røyken no serlig? eventuelt hva lukter den?

Det blir første gang noen av oss røyker salvia, så vi vil helst ikke sløse bort pengene. Vi har fått veldig store forhopninger etter å ha lest å sett på noen filmer fra YT.
Så ønsker så optimal virkning som mulig,

Vi bestilte salvia på post oppkrav. da får jeg hente lapp i posten,
hvis foreldra mine leser den hente lappen, hva skal jeg si da? noen forslag?

Beklager at jeg hoppa litt ut på slutten der, å beklager hvis det er uoversiktlig satt opp.
takker for alle svar å håper så mange som mulig får bruk for en liste med de vanlige spørsmålene på et svar, så slepper vi å bla igjennom hele forumet for å finne svar.
Sist endret av Dodecha; 10. desember 2008 kl. 16:27. Grunn: Fjernet suppliernavn