View Single Post
Zabbath's Avatar
Trådstarter
361
Sitat av Mullah
Zabbath: Du går langt i å fortelle om marerittet du opplevde, men nevner også at turen var lærerik. Hva lærte du egentlig?
Vis hele sitatet...

Vel, nå i ettertid må jeg nok si at akkurat den formuleringen var en overdrivelse. Jeg har skiftet litt syn på saken etter at jeg først skrev denne rapporten (for en måneds tid siden), og kan ikke si at jeg på et bevisst plan lærte noe annet enn å holde meg unna datura (ihvertfall i såpass stor dosering(husk også, som jeg nevnte, at mengden alkaloider kan variere sterkt fra frø til frø og fra plante til plante)).

Jeg vil som sagt ikke komme med noen moralske pekefingre, for jeg synes folk har rett til å bestemme over egen kropp og eget sinn, forutsatt at de ikke skader andre. Men jeg må igjen bare be de som eventuelt har tenkt å prøve, om å gjøre grundig research på forhånd og sørge for at settingen er behagelig og trygg.

Takk for alle tilbakemeldinger angående det stilistiske! Ble faktisk litt overrasket av den overveldende positive responsen her, siden jeg trodde språket mitt var for tungt og arkaisk noen steder.