View Single Post
Kjenner meg igjen i det du skriver. Personlig er jeg ganske skitzo på det området.
Har drevet med rus fra og til siden jeg var 15. Hasj, kokain, amfetamin, og piller som rivotril, ritalin og valium i tillegg til alkohol. Mamma har fortsatt ikke en anelse. De bor litt landlig, og det er et helt annet miljø der enn det er i byen jeg kommer fra. Pappa har vært narkoman selv, (100% nykter i 15 år nå!) så det er han jeg alltid har gått til når jeg har havnet i trøbbel, el.l. Han vet det meste.

Har to ulike vennegjenger. Den ene i byen jeg nå bor i med samboeren. Tror ikke jeg kjenner noen, som ikke røyker hasj regelmessig derfra. De er de jeg har ruset meg med hele tiden.
Vennene jeg gikk på skole med, som bor på "landet" ved mamma, har ingen anelse. De jeg har best kontakt med vet jeg har prøvd litt av hvert, men har ingen anelse om hvor langt det egentlig har gått enkelte ganger.

Dessuten jobber jeg fulltid, og ingen der vet heller noen ting. Tror ikke de hadde trodd meg om jeg fortalte det en gang.