View Single Post
Må si at de vennene jeg ser mest her helt vanlige folk. Blir en gjeng på rundt 25-30 stk som alltid holder sammen i tykt og tynt. Ingen av disse bruker noe særlig rusmidler, blir en liten joint på delig i festlig lag om det passer seg. Bortsett fra tre annen og meg, vi har til gjengjeld vært gjennom en del.

Allikevel har jeg også venner jeg ser sjeldnere, og venner av de igjen, som da blir mine bekjente som jeg treffer noe nå og da. Den gruppa kan vel kalles et narkotika-miljø. Mye dop, rakse penger og mye vold og lignende. Jeg liker mange av folka også, og prøver å møte dem nå og da. Men som regel er de opptatt med andre ting. Kanskje like greit:P

Kan vel legge til at jeg har mange kretser jeg beveger meg gjennom, siden interressefeltene mine er ganske spredt. Men, som regel er dette helt normale grupper der man drikker seg drita på byen 2 ganger i mnd og 1/3 har prøvd hasj en gang. Disse ser jeg relativt sjelden, men synes det er hyggelige folk, de lever bare et helt annet liv enn meg.