View Single Post
Sitat av 4858fkggjf Vis innlegg
HAHA mange av gutta jeg sniffer med er suksessrike mennesker, grundere som meg selv. Så hva mer trenger jeg her i livet jeg har det helt fint klarer meg ekstremt bra i samfunnet, er en smart og oppegående kar som er litt for glad i å sniffe diverse "løsemiddler".
Vis hele sitatet...
Vel, jeg kan ikke, og akter ikke å argumentere mot din personlige oppfatning av din egen livssituasjon. Den skal du selvsagt få ha for deg selv.

Men utenfor din personlige verden, så finnes det allikevel en slags objektiv virkelighet. Og i denne virkeligheten, så blir man ikke ansett som en smart og oppegående kar hvis man sniffer løsemidler på tross av at man er informert om de svært godt dokumenterte skadevirkningene og risikoene som sniffing fører med seg.

Lev for all del det livet du ønsker, men ikke forvent at den objektive virkeligheten på lang sikt kommer til å tilpasse seg etter din personlige virkelighetsoppfatning. Du kan jo le av det nå, men jeg tror ikke du kommer til å le av det om et par tiår hvis du fortsetter å kjøre samme stilen.