View Single Post
Sitat av mentalmelt
Hushælvete:
Nå er det lenge siden jeg har lest den, og jeg har ingen planer om å gjøre det igjen =)

Det jeg vil fram til er at bensin gjør noe ganske annet med hodet enn det typiske hallusinogener gjør. Det er ikke selve hallusinasjonene som er farlige med bensin, men det faktum at bensin omdanner hjernen til julegrøt, noe som igjen forårsaker hallusinasjoner. Folk som lider av ettereffekter fra bensinsniffing gjør det fordi de er løsemiddelskada, noe som ikke er til å sammenligne med bruk av fysisk sett harmløse, psykotropiske planter.

Jeg vil ikke akkurat anbefale OP å spise masse hallusinogener, jeg reagerte mer på måten du sammenlignet bensin med hallusinogener på, som om det er selve hallusinasjonene som er farlige fremfor årsaken til dem.
Vis hele sitatet...
Mentaltmelt, vi må ha misforstått hverandre her en plass. Poenget mitt skulle være at har man allerede ødelagt hodet på bensin, synes kanskje jeg det beste ville vært å ikke ødelegge det mer med evnt. farlige effekter av hallusinogener, selv om jeg er svært klar over at det også finnes positive. Men jeg synes ikke disse klarer å utjevne hverandre, så hvorfor ta den risken?

Hilsen Hushælvete, som ble utestengt og måtte lage ny profil.