View Single Post
Ja, jeg hadde ettervirkninger i form av synsforstyrrelser (det de flesate kaller halliser) og andre sansebedrag (kunne f.eks. høre mennerskers stemmer bli filtrert på samme måte som en 303 (gammel techno-synth) med resonans og cutoff etter å ha hørt lenge nok på psytrance), og følgelig også da forvridde tankemønstere osv. i seks år, og det tok som sagt tre år før ting så smått begynte å trekke seg tilbake..

Den illusjonen der oppe , spesielt den grønne, gjør en ikke så verst jobb med å forklare hvordan hverdagen fortonet seg, alt var omtrent sånn.. Bare at det beveget seg litt mer "trippete".

Men når alt dette er sagt så kan jeg ikke påberope meg å ha blitt hardt rammet. Ta en titt på forumet på HPPD Online, der finner du bl.a. folk som har hatt det konstant, og kraftigere enn meg, siden 60- og 70-tallet..

Sitat av HPPD Online
"Weird patterns of swirling neon-green jelly vibrate and move inside the window of my computer monitor. Funny thing is, they aren't part of a weird psychedelic screen saver. I know this for sure, because when I look away at the walls they have this neon presence too. Not only do I see this, but the afterimage of my computer monitor is present there as well and it follows my eyes around with bright yellow horizontal bars which must have come from the blue edges of my web site's colors. I look back at the monitor and the beige plastic starts turning pink and the letters on the keys of my keyboard begin bleeding orange halos. My monitor, (strike that) my entire room is edging back and forth. The clothes that are exposed in the open closet are swaying back and forth. Adding to this visual chorus is a layer of static and a visual imprint of the path my arm took on it's way to edit this web site."

- David Stephen Kozin, Administrator.
Vis hele sitatet...
Sist endret av xtapolapocetl; 19. mars 2006 kl. 01:14. Grunn: la til quote-tags