View Single Post
Carbo: Etter min erfaring er det bedre å være alene enn med en uerfaren tripsitter eller edru person. Dere vil være på totalt forskjellig bølgelengde, slitsomt for begge. Å ha en kompis som vet hva det går i tilgjengelig via telefon kan være ok. Personlig anser jeg kun psykedelika som sosiale rusmidler i små mengder (level 1-2).

Sannsynligvis vil det gå helt fint med 1,5 g alene første gang, såfremt du er trygg på deg selv og din nåværende livssituasjon, samt frisk. Vil anbefale en lavere dose, noe som er en bra regel med alle stoff man prøver for første gang. Sjekk hvordan du og kroppen din takler et halvt gram først. Da vil det også bli enklere å foreta positive praktiske endringer, som å bytte rom/musikk/omgivelser. Hva er settingen du legger opp til? Ville faktisk anbefalt LSD til en ensom nybegynner, det er litt jevnere og enklere. Sopp kan svinge ekstremt i intensitet fra minutt til minutt, og har mer bodyload som kan gjøre deg slapp kontra den mer stimulerende effekten til LSD. Men det er ikke akkurat giftig, og den farligste bivirkningen er angst, såfremt du er frisk ellers, og det kommer overveiende sannsynligvis til å bli en superbra opplevelse. Å gå tur på psykedelika er det beste som finnes imho. Bare husk at koblinga mellom kropp og hjerne er litt på bærtur, så kle deg før du fryser. Frysing = bæding. Lykke til!

Også en påminner om å homogenisere soppen pga. varierende mengde virkestoff per individ: kvern/klipp/kutt soppen og vei opp foretrukket dose. En kopp med dette og te-temperert vann som konsumeres med alt oppi når nedkjølt demper fordøyelsesplager hos de fleste jeg kjenner sammenligna med å tygge tørr sopp, i tillegg til at det virker litt raskere.