View Single Post
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Vet at jeg går litt off-topic nå, men hva synes dere om mennesker som blir seksuelt opphisset av trær, lær klær, latex, dyr etc? Jeg mener at homofili er like "ekkelt" som at noen tenner på trær og dyr, dette er selvfølgelig min mening. Men jeg lurer på hva dere mener, det er jo ikke normalt i den forstand å bli opphisset av trær, men det er jo heller ikke normalt å bli opphisset på det samme kjønn. Er jo derfor menn og menn, og kvinner og kvinner ikke kan formere seg. De må ha en person av hvert kjønn, og ikke to av samme kjønn.

Den dagen homofile kan formere naturlig, altså uten kunstig hjelp skal jeg godta homofili. Når menn og kvinner kan formere seg med samme kjønn.
Vis hele sitatet...
Hva jeg synes om mennesker som blir seksuelt opphisset av det? Hvorfor skal jeg synes noe om de? De er helt vanlige mennesker som meg og deg, bare at de blir seksuelt opphisset av noe annet enn deg selv. Og hva så? Hvorfor i helvete skal jeg "synes noe om de" som mennesker, utelukkende basert på det?

Det er helt vanlig å tenne på ting litt utover kuk i fitte. (Selv om dine eksempler strekker det litt lenger, men det har ikke noe å si). Er ikke noe de velger selv heller. På samme måte som at du ikke velger at du ikke liker brokkoli, du gjør det bare ikke. Og så lenge det ikke går utover andre (pedofile handlinger, dyresex), hvorfor skal vi dømme?
Forhåpentligvis vil det komme en dag da du og vil akseptere at mennesker er forskjellige, og er ikke noe gale med det.
Sist endret av Don Veto; 27. juni 2010 kl. 00:51.