View Single Post
Trådstarter
25
Det høres overdrevent ut på engelsk men jeg lest vitenskaplige artikler om Hare's test. 30 over kvalifiserer.
Ja jeg er lei, konstant lage nye relasjoner. Jeg er ikke deprimert, står bare fast. Tro meg, jeg har blitt kalt mye rart. Jeg bryr meg ikke så mye om problemet lengre, fokuserer på hvordan leve med det .. Selv mener jeg det kunne gått jævlig mye værre, drit lei av å starte på nytt men ser for meg mye mer tragiske scenarioer. Tror virkelig ikke jeg er den rett til å dømme hypoteser, som lever som en gal. konstant gjør det samme å håper på at det kan opprettholdes - hver gang.
Nei jeg har ikke psykopat diagnose. Er diagnosert med anti sosial, borderline, PTSD & to til. Men dette var da jeg var 20-21 år. På toppen er jeg aggressiv og voldelig i forhold. Blir som regel lei meg pga situasjonen, mulige tap, dårlig stemning, ikke så ofte jeg kan sette i hvordan det sårer, oftest hvorfor de føler det. Mest lei seg for å bli tatt. Aa-ah, har lest en del. Noe har svært dårlige prognoser, andre overkommelige. Søkt hjelp, det er sommer og jeg skal ut.
God søndag, peace.