View Single Post
Sitat av uten navn Vis innlegg
Ser at det er veldig mye oppstyr rundt heroin, etter ha lest en bok har jeg åpnet øynene har jeg sett at heroin er et ufarlig stoff, vis man ser bort i fra avhengiheten. Har nå gått til innkjøp av 3 g norsk heroin. Har noen spørsmål.
Hva er en passe dose for norsk heroin, med tanke på at den sikkert er utblandet.

Skal skyte for maksimal effekt, oppskrift på hvordan jeg tilbereder sprøyta hadde vært fint.

Kan jeg dra en stripe cola ved siden av vis jeg blir for trøtt ell får lyst.

Takkkkkker mann.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har prøvd heroin tidligere ville jeg ikke ha brukt mer enn hva èn brukerdose pleier å være. Dvs. 125mg( 1/8 ), hvis du ikke har vekt til å veie opp, så del opp 1 gram i ca. 8 like store striper. Veldig ofte er en brukerdose som blir kjøpt på gata delt opp på øyemål, så faren ved å gjøre dette selv er ikke større enn å kjøpe det i "bag'er" på gata.
Det er ikke sikkert at du vil få maksimal effekt som du lurer på, men; better safe, than sorry, både for deg selv og de rundt deg som er glad i deg.
Hvis du ikke blir fornøyd med første dosen er det fullt mulig å justere med en til flere doser etter hvert.

Hvis du ikke tidligere har injisert noen som helst stoff vil jeg fra råde deg å starte med heroin. Det finnes andre bruks måtern å bli stein på. Å røyke stoffet er det som raskt vil gi deg en rusfunksjon som di er ute etter. Det kan selfølgelig ikke sammenligens med injisering, men gir alikevel en effekt mange brukere klarer seg fint med.
I stedet for å stikke hull i huden så bruker du sølvfolie og et rør (laget av evt. sølvfolie) og legger en mengde heroin f.eks 1/4 gram på sølvfoliet og brenner under foliet mens du suger i deg røyken, i det stoffet smelter og begynner å renne nedover foliet.
Bruker du for stor flamme så vil stoffet kokkse eller "poffe". Da får du ikke så mye ut av stoffet. Poenget er å få det til å renne frem og tilbake lengst mulig for å få i seg meste parten av røyken.
Når du har tre gram så vil du blir stein uansett og injisering er ikke nødvendig for å oppnå ønsket ruseffekt. Men klart, det vil ta lenger tid enn ved injisering.

Tenk deg nøye om, injisering av stoffet gjør ofte brukeren umiddelbart forelsket i stoffet. Men det vil ikke si at å røyke det gjør deg mindre utsatt for avhenighet.
Du kan også snorte stoffet, men av egen erfaring så fungerer det ikke på samme måte som å røyke det.

Som sagt tidligere, tenk deg nøye om. Les nøye om dosering, bruksmåter/metoder.
Sist endret av esmokealot; 24. januar 2011 kl. 16:33.