View Single Post
Sitat av murloc Vis innlegg
@Bowman: NEI DET ER IKKE LOV. Slutt og kom med teite kilde og bevisløse videoer på youtube. Jeg er dritt lei! Det blir ikke mer sant fordi en halvhjerne på youtube sier det er det. Hvis man vil klarer man sikkert finne noe ondt og konspiratorisk om barne tv sålenge man pusler sammen litt info fra her og der. Men det blir ikke sant av den grunn.
Vis hele sitatet...
Nei da tok meg ikke lang tid å se at du misforstod meg en trangsynt kvervulant som du er,
Jo da si gjerne at konspirasjonsteorier er bull shit , men forstå nå hvertfall hva det dreier seg om før du begynner å kvervulere!

Grunnen til at jeg linket til den filmen er for at jeg synst at filmen forklarer ganske greit hva hele greia med konspirasjons teorier handler om
å de som ikke har peiling på hva det handler om vil kanskje forstå at det ikke er en gjeng med "halv hjerner" (som du kaldte det) Som har litt lite å gjøre på fritiden.

Er greit å vite nøyaktig hva noe handler om før du stiller deg 100% kritisik til det ,
Et eksempel er :
Jeg kaller meg selv ateist , men alike vel så må jeg vite hvorfor jeg er det å hvorfor jeg stiller meg kritisk til relegion før jeg tar noe standpunkt.