View Single Post
Sitat av skmeld Vis innlegg
Er det noen antenne som booster signalet som er kompatibel og til å anbefale har sett noen som har blitt forslått på reddit, men tenkte å sjekke her.
Vis hele sitatet...
Nå støtter den alt fra infrarød og bluetooth til rfid og nfc, så du må nesten spesifisere hva du vil booste. Skal du deauthe wifi? Da må du kjøpe noe som kan flashes med marauder (wifi dev board funker fint). Åpne ladeporten på alle teslaene i gata? Noe a la det her.


Sitat av skmeld Vis innlegg
2. På denne nettsiden kan man velge mellom å kjøpe advance basic pakke etc . Er det slik at du kun finnes 1 modell og alt kan jeg eventuelt kjøpe i ettertid av ekstrautstyr eller går jeg glipp av noe (foruten for discounten) hvis jeg ikke kjøper advance pakken som inneholder mye mer, men som jeg dessverre ikke har råd til for øyeblikket?
Vis hele sitatet...
Hvis du snakker om de forskjellige pakkene til lab401 er det null problem å kjøpe bare flipperen og det du finner ut at du trenger senere. Rabbit Labs som jeg linket over har mye snacks, men de er langt i fra de eneste som driver med custom boards til delfinen. Hvis du ikke vet helt hva du vil eller kan med den taper du nok mer på å kjøpe et kit du potensielt ikke kommer til å bruke halvparten av enn å kjøpe de DLCene du trenger.

Fikk forresten akkurat en mail fra fedex om at video game modulen min måtte fortolles, så hvis du bare har råd til flipperen er det nok lurest å bestille fra joom siden de er voec registrert og tar med fortollingsopplegget i prisen der.