View Single Post
bia
Trådstarter
75
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
En fin mulighet til å møte folk er å ta opp enten hobbyer man hadde tidligere, før tidsklemma med unger eller ta opp noen nye som man har lyst til å utforske.
Vis hele sitatet...
Hvilke hobbier har folk? :-p
Er rart med det, når man har hatt unger så lenge at man ikke husker hvem man var før ungestyret startet...

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Kanskje du må gå i deg selv? Virker som du er temmelig fastlåst? Du har en bestemt oppfatning av hva du søker og hva du vil ha.
Vis hele sitatet...
Neida, er ikke så fastlåst som jeg kanskje høres ut. Jeg har bare dårlig erfaring med (mye) yngre menn. Er heller singel enn i dårlige forhold.

Sitat av Vasken Vis innlegg
Bumble var den jeg brukte sist, det er noen år siden nå, så det kan jo ha endret seg siden da. Som mann hadde jeg en grei opplevelse der, virker som de fleste kvinner jeg møtte også likte den.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke det! Takk for tipset.

Sitat av Vasken Vis innlegg
Det er masse yngre menn som er voksne og følger med i timen som er lei verdiene, oppførselen og personligheten til de på egen alder som gjerne dater eldre kvinner med verdier som er mer i samme retning. Problemet er at de gjerne prioriterer egen suksess fremfor dating så de kan være vanskelige å nå fram til.
Vis hele sitatet...
Hmm... Kan jo nesten virke sånn her. Jeg var forberedt på at jeg kunne få masse pes for å skrive så negativt om datingmarkedet, men folk forstår jo hva jeg sier, ser det ut som?

Sitat av atom Vis innlegg
Klatring, turgrupper, quizkveld, bokklubb you name it. I slike settinger har man allerede etablert en felles interesse og det i seg selv kan gi et grunnlag for en bedre og dypere relasjon.
Vis hele sitatet...
Masse gode forslag! :-D

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg

Begynn der istedenfor å politisere kjønnsmarkedet
Drit i den strukturelle analysen
Den bidrar bare til bitterhet og forakt

Kommer i veien for å føle,kjenne og oppleve om dette er noen man vil bli mer kjent med
Du vil møte en mann og evt forelske deg.
Det er essensen her
Vis hele sitatet...
Nice! Takk for korreksjon. Er enig!
Men forelskelse er livsfarlig, så litt analyse tar jeg med meg på veien. Har lært.

Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Tipper du har 50 dms her på freak nå, men Freakforum er siste plassen du bør finne deg kjæreste, uansett alder.
Vis hele sitatet...
Har ikke fått så mye som EN eneste DM. Du glemmer at folk på freak.no relativt sett er nokså autistiske, og dermed tar spørsmål man stiller her face value. Jeg har rett og slett bare fått svar på spørsmålene mine. Er det som er så fint her. Ingen beveger seg mellom linjene.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tull - hun har jo noen innlegg her selv (...)
Vis hele sitatet...
Evt. kanskje derfor ingen har tatt kontakt :-p

Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Tinder =

En app alle kan bruke med null innsats. Gullkorn menn og kvinner finnes der, men mesteparten av lavthengende frukt er nettopp det: lavthengende frukt.

Mange finner romantikken via andre kanaler, f.eks via delte hobbyer, aktiviteter, eller via felles bekjente. Andre finner hverandre på fetlife.

Ikke gi opp, men prøv å finn kjærligheten på mer høythengende platformer!
Vis hele sitatet...
Skjønner! Will do! :-)

Sitat av KjellTring2null Vis innlegg
Møteplassen er ok sted for mer seriøs dating.
Vis hele sitatet...
Takker!
Sist endret av bia; 5. august 2023 kl. 09:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.