View Single Post
Nå må du lære å lese da, jeg sier jo ingenting på valgmuligheter eller strains, det er det dere som driver å blander inn.
JA, det finnes svake strains.
JA, man kan velge det om man vil.
JA, brukern har lite kontroll her hjemme i norge
Og ikkenoe av dette har jeg sagt noe på!

Cannabisen du får i amsterdam er sterkere en hva du får rundt i Norge generelt sett, at vg skriver at hasjen har blitt sterkere endrer ikke det på noen som helst måte.
Uansett hvor lite kontroll brukern har på hva han får i seg her i landet vil det fortsatt ikke være i nærheten av samme kvalitet som du får steder det er lovlig.

Tydligvis er det veldig vanskelig å forstå dette for dere så jeg sier det engang til:
JA, det finnes svake strains.
JA, man kan velge det om man vil.
JA, brukern har lite kontroll her hjemme i norge

Kom heller med kilder som viser at hasjen og weeden i Norge er like bra som der nede, siden det er akkurat det dere mener og skal kverrulere på.
Alkohol har forsåvidt ingenting med dette å gjøre heller så jeg ser ingen grunn til å blande det inn i det hele tatt.

Dessuten, i disse fine kildene dine så er jo egentlig det eneste som står følgende, før de blander inn legal highs som om det er cannabis:

Ifølge den nevnte Kripos-rapporten beslaglegges det oftere hasj med «svært høy styrkegrad» også i Norge. Ifølge Kripos kan styrkegraden gjerne være fra 20 til 30 prosent, som er tre ganger sterkere enn «den hasjen som har vært vanlig over mange år».
Vis hele sitatet...
20-30% av hva?
Tre ganger sterkere en hva?
Hva er 3 ganger sterkere en hva det var for noen år siden?
Prøver de å si at norsk cannabis i 2005 og 2015 inneholder 20-30% thc når verdens sterkeste strain i 2016 var på 32.13% thc?
Sist endret av Slæsken; 9. mars 2017 kl. 08:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.