View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Syns det virket så sammenrasket og siden det kom så tett etter flere av mine (som har noe av samme oppbygning)
tenkte jeg at du kanskje gjorde narr.

Ser diktet ditt med andre briller nå og det har grodd på meg
Liker det.

BNP! er tittelen?

rare eller som bare
noe tull, at for meg er det viktig også hvordan dette ser ut på papir eller som her digitalt. Oppsette av ordene
Vis hele sitatet...

Nja nei, mer en opphausende start på en parole ser jeg mer for meg.

Men det er det som er så dritt med poesi( jeg er egentlig ikke noe fan). Man har ikke karakterbygging eller noe så man må bare gjette over hva slags menneske som blir hedret noen oppkappa ord og setninger som noen ganger rimer godt men ofte ikke.

Som her da. Dusåkanskje for deg et barn med lyst hår bli fortalt av mor si med en meget streng tone om hvordan ståa var når hu studerte til å bli siviløkonom, mens jeg så for meg en parole. En rolig midtsommers ordning på et rolig torg på Sørlandet.

Med ditt øverste også, Welsh, jeg så for meg en dritgammal dude på biblioteket filosere over gamle studiokamerater fra tia på Blindern. Mens du tenkte punk?

Jeg skjønner ikke en dritt av det Men diktene dine er inspirerende i den forstand at lista føles lav. Så takk!

Hvor ble det av Vidarlo? Kan du lage et dikt om han som har femten haiku-vers?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er sikkert ikke så mange som bryr seg, men kan legge til siden mine dikt kanskje oppleves rare eller som bare
noe tull, at for meg er det viktig også hvordan dette ser ut på papir eller som her digitalt. Oppsette av ordene.