View Single Post
Ja da var katta utav sekken. Har gjort det klart at jeg vil ut av spesialhelsetjenesten og insistert på henvisning til psykiater som er ute etter å hjelpe meg. Å være i det systemet er utelukkende destruktivt - jeg trenger bare medisinene jeg alltid har trengt. Hasj er en av de.

Blir spennende å se fremover, i hvilken grad jeg møter motstand. Vil spesialhelsetjenesten gjennom det åpenbare PR-marerittet det vil bli å Forsøke å «claime» meg uavhengig av hvorvidt det tjener meg, bare for å håndheve formelle kontraindiksjoner. Det dette er snakk om er helt livsviktige medisiner for meg, medisiner jeg uten nasjonale retningslinjer hadde hatt plenty av ut livet by now.

I stedet er eneste behandler jeg kan bruke en kar som jobber annenhver uke og attpåtil har seg god ferie. I stedet for 5 dager sammenhengend våken godt på vei inn i varslet psykose.

Medisinene ordner seg. Er ikke det spor bekymret. Snakket med
LAR

NAV viser meg hvordan systemet håndterer folk som forventes totalt ute av stand til å ta noen kamp med de. Siste nytt er at de plutselig snur på å gi meg de 5000 jeg har hatt i medisinutlegg og det tar 8 uker å få refundert. Det lille jeg fikk sendte se direkte til husvert. Det har de nå faen meg ikke lov til uten mitt samtykke?

Uansett så melder jeg flytting til annen bydel og overlater til dem å finne ut av det. Har jo NAV-dpositimsgaranti Jeg elsker sånne små seire.

Er nå ferdig med forberedelsene til å dele koden min på en forståelig måte. Fikk meg ordentlig telefon for første gang på sånn 3 år. Jævlig fett. Så mandag kan jeg ringe rundt til tidligere interesserte aktører og høre om noen vil følge med når jeg deler. Det tror jeg de vil.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
DETTE føler jeg er en sunn(ere) tankegang; se på feite folk, det anbefales eller tillates hvertfall gjerne en «kosedag» i uka med pizza og snop. Hvorfor skal det være annerledes for oss rusbrukere? Totalavhold kommer ganske langt ned på lista over livskvalitetsforbedrende momenter spør du meg. Så lenge man fungerer og oppnår mål må en da for faen kunne kose seg en gang i blant. Den konstante skammen «sprekker» (hater det ordet) medfører må være mer nedbrytende enn en fet kveld i uka eller måneden, så lenge en ellers lever sunt og fungerer.

Stå på!
Vis hele sitatet...
Amen. Men la oss kalle en spade en spade og enes om at ting sjelden er jævla fett på fjerde våkedøgnet.

Faen. Klarte miste musen i gulvet rett før jeg skulle sende en halvveis forseggjort oppdatering.

Så. Kortversjonen er at jeg har fått ny resept på attentin, flyttet alt av verdi ut av leiligheten fysisk, flyttet i folkeregisteret, skrevet kontrakt og tilogmed klart å sende inn kvitteringenene mine til Helfo for refusjon. Og seff kodet noen timer. Mat

Skikkelig på plass til uken når det faktisk gjelder. Nå er det såpass mange måter å få ting til å skje på at det kommer til å skje noe snart.

Faen. Klarte miste musen i gulvet rett før jeg skulle sende en halvveis forseggjort oppdatering.

Så. Kortversjonen er at jeg har fått ny resept på attentin, flyttet alt av verdi ut av leiligheten fysisk, flyttet i folkeregisteret, skrevet kontrakt og tilogmed klart å sende inn kvitteringenene mine til Helfo for refusjon. Og seff kodet noen timer. Mat

Skikkelig på plass til uken når det faktisk gjelder. Nå er det såpass mange måter å få ting til å skje på at det kommer til å skje noe snart.
Sist endret av Tøffetom; 28. august 2020 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.