View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøver å holde det så ''klinisk'' som mulig. Ved å sette opp tre faste tidspunkter på dagen, og veie opp 20mg i milligramsvekt for hver gang. Jeg har helt klart drevet å ruset meg litt på det, men skjønner ikke hvorfor folk blir seendes så stygge ut. Er det på grunn av dårlig selvstelling som tannpuss, mat, hygiene og søvn eller er det rett og slett urenheter i speeden?
Vis hele sitatet...


med speed som skal være en blanding av lis og dex-amf så mener jeg oral dosering er 1 gang i døgnet, på morgenen. max 2 og ikke ettermiddag og senere.

det at du veier opp 20mg er bra det, men også poengløst basert på infoen du har oppgitt. altså du vet ikke renhet regner jeg med, og hva "kompis" sa teller ikke :P
for å gjøre det du tenker på her må du enten sende inn prøve av hver eneste batch speed du kjøper til lab så kalkulere dose, eller kjøpe inn noe utstyr og lese deg godt opp på hvordan du kan rengjøre speeden du kjøper så du får en kjent renhet uten andre stoffer iblanda.

og ang utseende, det er mest pga dårlig stell ja, men andre ting spiller også inn, som f eks at tenna fort går til helvete selv om man pusser de om munnen er tørr hele tiden. også mye psykisk av overdreven bruk som gjør så folk kan bli skikkelig OCD på å "rense" huden for blackheads el bare "fikse" på en liten skorpe, osv.

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hva er det egentlig som gjør amfetamin på det illegale markedet så mye farlige en den lovlige varianten på resept? er det pga. urenheter? pga. at man ikke vet nøyaktig styrke og feildoserer og ender opp med skader? er det pga. at en ikke har en resept som er bestemmende for hvor mye en kan bruke av stoffet?
Vis hele sitatet...
hovedsaklig ukjent styrke og blanding med andre stoffer (eks koffein), men urenhetene fra en garasje-syntese i polen er nok ikke bra heller, uten at jeg har sett noen studie på akk det.

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Samt at det meste av amfetaminen man får tak i, faktisk er metamfetamin.
Vis hele sitatet...
feil. det meste av amf er amf fra 5-50% renhet bøffa ut med sukkerarter/koffein.