Tråd: Dugnad...
View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Hvorfor er fotballaget så tåpelig at de da velger potetplukking hvert eneste år? Dette løses fint med å ha loddsalg eller selge kjeks, eller mange andre salg.



Så inkluderende du er. Virkelig for å gi alle en sjanse. Ola med MS eller hva det måtte være er ikke velkommen i ditt borettslag. Han er en slask av en lat faen den typen der. Han ville gjerne bodd der og vært med å bidratt. Egoisme? Ja det vil jeg si at du har masse av. Tenker kun på deg selv og at du skal "spare" massevis av kroner mens du driter totalt i andre.

Selv synes jeg det er greit å inkludere alle. Jeg blåser nå lang marsj i hva du tenker om meg, er vel ikke verdt å tenke på når du ikke unner Ola en grillkveld engang. Men så mye skal jeg si, jeg hadde nå i alle fall hjulpet Ola ut hvis han ville blitt med å grille. Men måtte vel tatt med en engangsgrill da regner jeg med
Vis hele sitatet...

Les det jeg skriver lenger ned, det med gyldige årsaker, og btw tanta mi har ms og har hatt det lenge. Du blir ikke 100% bevegelseshemmet. Og er du så dårlig at du ikke klarer noe som helst klarer du ikke å skjule det.

Edit. Du får sende en mail til fotballaget mitt å spørre hvorfor de valgte potetplukking. Kan jo ha en årsak som at ikke alle er født i en gryte.
Sist endret av SinHazzard; 12. juni 2017 kl. 23:44.