Tråd: Dugnad...
View Single Post
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Jepp korrekt observert, enten så er en med på fellesskapet eller så gir en faen.
Da snakker jeg ikke om den ene gangen noen ikke kunne (det finnes legitime årsaker), men alle gangene som enkelte aldri kommer.
Det er de samme hver gang, vi som stiller opp merker oss dette. Husker spesielt de møkkafamiliene som aldri stilte opp når fotballaget skulle ha potetplukking, det er dritt for resten. Og det er de samme hvert år.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er fotballaget så tåpelig at de da velger potetplukking hvert eneste år? Dette løses fint med å ha loddsalg eller selge kjeks, eller mange andre salg.

Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Tapsprosjekt my ass, hadde jeg vært rik hadde jeg aldri gjort hagearbeid selv. Heldigvis for min del så er jeg ikke rik så jeg har lært meg å jobbe, definitivt ikke noe tapsprosjekt.
Dessuten har kroppen godt av fysisk arbeid, noe de færreste gjør.


Har bodd i borettslag, syntes det var greit og stilte alltid opp på dugnad.
De samme folka er de som også stelte i stand grillings osv om sommeren.
Det er faktisk ett bofellesskap, vil du ikke være inkludert så fine, da har jeg definert deg som en slask av en lat faen, og jeg driter oppi om du ikke er enig.
Du kan ihvertfall gi faen i å komme med burgeren når grillen er varm.

Fortsett å pleie egoismen.
Vis hele sitatet...
Så inkluderende du er. Virkelig for å gi alle en sjanse. Ola med MS eller hva det måtte være er ikke velkommen i ditt borettslag. Han er en slask av en lat faen den typen der. Han ville gjerne bodd der og vært med å bidratt. Egoisme? Ja det vil jeg si at du har masse av. Tenker kun på deg selv og at du skal "spare" massevis av kroner mens du driter totalt i andre.

Selv synes jeg det er greit å inkludere alle. Jeg blåser nå lang marsj i hva du tenker om meg, er vel ikke verdt å tenke på når du ikke unner Ola en grillkveld engang. Men så mye skal jeg si, jeg hadde nå i alle fall hjulpet Ola ut hvis han ville blitt med å grille. Men måtte vel tatt med en engangsgrill da regner jeg med
Sist endret av Jens1; 12. juni 2017 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.