View Single Post
Enemy of the snut
369
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Seratoninsyndrom, depersonalisering, angst, høyt blodtrykk, panikkanfall, besvime, hypotermi, kramper, søvnproblemer, aggresjonsproblemer, deppresjon osv.
Vis hele sitatet...
Det med seratoninsyndrom, angst, panikkanfall, besvime, hypotermi (kroppstemperaturen dette?) har jeg hørt og lest om flere ganger men aldri hørt om noen som får kramper som bivirkning

Men selv burde jeg vente minst 1 mnd (8. juni) til jeg tar dropp igjen etter forrige inntak?

Hvis kompisen min røyker noe god røyk (han har både god hasj og god weed liggende) når han kjenner peaken gir seg, tar noe beroligende som blåvalium (faktisk ekte blåvalium!) før han legger seg + 1x5mg Zopiclone når han legger seg ned i senga, hvordan vil formen hans være imorgen da?

Sitat av Slæsken Vis innlegg
Det er det ingen her inne som kan svare nøyaktig på, uante ting kan plutselig skje.
Vis hele sitatet...
Så han kan våkne opp imorgen med full noia/angst og føle seg totalt crappy? (verre enn å være fyllesyk synes jeg personlig..)
Sist endret av Tytjepelk; 25. mai 2017 kl. 22:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.