View Single Post
Sitat av oriento Vis innlegg
Kjære vene... her er du på tynn is! Det er kun 4 blodtyper blandt OSS mennsker (norsk blod...bufffffff) ... mulig typene gjelder for dyr også uten at jeg gidder å google det! Selv om du er såkalt norsk så vil ditt liv kunne bli reddet av en BLODEKTE afrikaner . at du gidder å blande sammen arter i eksmeplet ditt om en sau født i en stall... ærlig talt... et menneske er et mennske selv om det er født på månen, vi er samme arten med tre under raser! og det er forøvrig en sau hører ikke til arten hest og dermed heller ikke hest uansett hvor den blir født! dette blir for meg så lavt at egentlig anser jeg meg ET GOOOOODT HODET hevet over ditt nivå! Men for all del...ditt bidrag styrker min sak, så tusen takk for at du "løfter på sløret"
Vis hele sitatet...
Du spør om vår mening, og så sier du jeg er på tynn is når jeg gir mitt ærlige svar. Jaja, deg om det. Du trenger ikke være nærtagende. Jeg sier bare at du aldri vil bli norsk fordi du ikke er en hvit person med norsk slektskap. Intet vondt i det. Jeg sier ikke at vi som er norske er noe bedre enn andre på noe som helst måte.

Du sier eksemplet mitt er dårlig.. Vel, la oss endre til hundene. Om en labrador vokser opp sammen med bare golden retrivere, så blir da ikke den hunden en golden retriever av den grunn. Skjønner? Ikke noe vondt i det, det er fakta. Begge er hunder, men fortsatt forskjellig.
Sist endret av Prblmvksn; 2. mars 2016 kl. 23:13.