View Single Post
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Jeg kan jo forklare det til deg igjen. Edit: virker jo som om du faktisk bare quota meg blindt uten å lese posten

Jeg hadde ALDRI slengt kompisen/samboeren min opp etter veggen på grunn av en parfymeflaske. For på den tiden trodde han bare at parfymeflaska var stjålet og han oppførte seg dårlig. TS fant ut i etterkant at han også hadde mista jakka si, så det er en annen sak.

Jeg hadde fortsatt ikke, etter å ha mista både jakka og parfymen, anklaga noen som helst personlig. Jeg hadde dratt til politiet og anmeldt saken og sagt det jeg vet om personene som har værdt der.

Jeg hadde aldri reagert på en parfymeflaske på samme måte som TS, og du kan ikke si at du hadde gjort det samme. 7500kr er noe annet, men en parfymeflaske? Det er bare hysterisk.
Vis hele sitatet...
Du virker som en idiot, hvis først parfymeflaksen din blir stjålet kan det jo ringe en bjelle om att kanskje noe annet har blitt stjålet. Man blir jo selvsagt veldig frustrert da det kommer en random person som aldri har vært der. Og begynner å tar tinga dine. Også nekter han du bor med å si telefon nr hans og navnet.