View Single Post
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Noen tips til å kunne komme seg i 55 Magic? Koster veldig mye med "dagens" økonomi.
Vis hele sitatet...
Tar noe tid, men for min del ville jeg gjort disse questene som vil hjelpe deg til 12 magic;
- The Blood pact
- Witch potion
- Imp catcher
- Swept away
- Rune Mysteries

Deretter ville jeg minet rundt en 9k essence og laget en 6300-ish body runes. Hvis mulig hadde jeg skaffet en mystic mud battlestaff, men den droppes av dagganoth primes - så hvis noen i det hele tatt er i stand til å drepe dem yet så er dem både dyre og rare. Løsningen her blir nok å crafte enten earths eller water runes også selv. Body altar finner du west for barbarian village hvorav nærmeste bank blir Edgeville, mens earth finner du north-east for varrock (veien til Canifis). Water altar er nede i lumby swamp, hvilket er lengst unna bank.

Med andre ord kjøper du en water staff i Varrock SQ, mekker earth og body selv. Deretter drar du på deg så mye armour som overhode mulig gir deg minus i magic att. Helst bør du ligge så nærme -65 som mulig. Et billig setup blir f.eks full bronze eller iron, ranged vambs og gjerne snakeskin boots. Grunnen til dette er at du vil splashe mest mulig, slik at du kan fortsette å attacke samme NPC i evigheter. Skulle du treffe, vil det ta 2-3 minutter før du kan caste igjen på samme NPC.

Still deg så opp i Fallador mine (gå ned i fallador, ikke ved barb), og finn et godt safespot. Husker jeg ikke feil er det vel rett west for iron rocksa et safespots med copper ores.

Og så er det bare å caste 5600 curses fra 19-55 på scorpions Er vel lett 5-6 stk i området du kan få aggresive på deg, så du har med andre ord alltid noen å caste på, selv om du skulle treffe en sjelden gang. Med litt real old-time nørding har du det på en 3-4 dager!

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Nei vet du hva!
Nå er det gått snart ti år siden vi først møttes på Runescape og jeg stemmer for recreating av accounts og masse spilling.
Like them good old days. Vi drar med oss hele #tid også.

Du klarer å makse ut skillsene på en account til. Null stress.
Vis hele sitatet...
På tide å bli voksen nu! Men nei, kommer til å bli så altfor oppslukt (igjen), så holder meg langt unna

Sitat av Killuminati Vis innlegg
3nd_It checkin' in!
Vis hele sitatet...
Forbanna quitter!