View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var 35 og hadde aldri engang prøvd cannabis. Og jeg hatet alkohol. Jeg var så "tørrpinn" som de kommer. Men jeg var på en dårlig plass i livet, Og jeg hatet alt og alle da livet hadde gitt meg Lemons litt for lenge.. En venn av meg var bekymret og gav meg en anonym pose og sa" jeg tror du trenger litt av dette". Jeg, sur og med en attitude full av " jeg gir vel faen i hva som skjer med meg" takket ja og tok den. Lite visst jeg at den kom til å redde livet mitt. Jeg trodde det var starten på en spiral ned i ett liv med rus og jævelskap, men jeg brydde meg ikke. Sannheten var at det han gjorde var såkalt "mdma assistert terapi" på meg. Jeg har mitt liv og det at jeg kom tilbake til samfunnets "fold" takket være hans arbeid. Han fikk meg ut av depresjonen og lærte meg Å tro på andre mennesker igjen etter to slike seanser spredt ut over to måneder. Jeg er langt ifra frisk, men jeg fikk sparket i rævva som jeg trengte. Jeg begynte på skole rett etterpå, ingeniørstudier og da hadde jeg vært uten jobb i nesten 10 år. Er rusfri med unntak av litt THC olje av og til mot smerter etter behov.