Tråd: heroin dose
View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Selv heroinist. Nykter i flere år her. Ja heroinoverdose er eb fin død. Har selv våknet opp "død" på sykehuset flere ganger uten å huske hvor jeg satte OD'n eller når. Altså helt smertefritt. Tenkte selv å ta samme utveien som sønnen din, men turte heldigvis ikke.

Tror det er en fin død og de snakker om å bruke dette til dødstraff andre steder i verdens siden det skal være det mest humane og behagelige. Man rekker så vidt å få en fin rus å tenke at "shit dette er godt" så slukker hjernen helt.
Føler med deg. Fint av han å skrive det brevet til dere <3

Høres ut som en god gutt med masse omtanke, bare gspt over for mye med tanke på rus og miljø.


Håper du får et fint liv og ikke bruker masse tid på å gi deg selv skylden.

Rusen er Ond og det som har skjedd har skjedd. Veldig fint å skrive det her. Kanskje det kan stoppe noen andre.
. Har du tenkt på å jobbe med andre barn og ungdom med samme problem? Hadde du vært min rusbehandler og fortalt at sønnen din mistet livet til rusen hadde jeg nok nesten ikke tørt å møtt deg rusa etterpå i ren respekt.


Bare å sende melding om du vil. Som sagt, var det opiater han døde av er det 99.999999% sikkert at dette var en behagelig opplevelse hvor han ikke selv merket overgangen fra liv til død og han siste følelse var nok rus eufori...... Stor klem <3