View Single Post
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Nå tenker jeg at de tidligere påstandene mine om at vi muligens kan være observert er forsterket. Hva ellers kan dette være? En fugl = niks. Drone = nei. Et identifiserbart luftfartøy = neppe.
Folkens, jeg tror dette ikke kan bortforklares, fordi det vi ser her er definitivt ikke menneskeskapt.
Vis hele sitatet...
Videoen viser altså romvesener som observerer oss?
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Det er kanskje litt spekulativt fra min side. Men når ikke det amerikanske forsvaret eller andre eksperter klarer å forklare hva det kan være snakk om eller hvor det kommer fra så kan man i det minste fastslå at klippet viser et UFO.
Vis hele sitatet...
Klippet viser altså en UFO?
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Og USA overvåker vel luftrommet til enhver tid, så dermed ville de vel enkelt kunne forklart hvor den kom fra, hva det er og hva intensjonene skulle være. Det vet de altså ikke.

Hvis det var et luftfartøy fra et annet land ville den blitt oppdaget lenge før ankomst. USA og de fleste land i verden klarer via satellitt og kanskje andre teknologiske metoder å se hvor fremmede himmellegemer kommer fra og raskt identifisere de. Spesielt store ting.
Vis hele sitatet...
Klippet viser altså ikke et fly.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Ikke sikkert det er utenomjordisk men det er ganske unikt når ingen klarer å forklare hva det kan være.
Vis hele sitatet...
Klippet viser altså ikke nødvendigvis romvesener, men det viser i alle fall noe som så langt ikke har blitt tilfredsstillende forklart. OK. Moving on.

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Du trenger ikke å fremstille det som om jeg mener at UFO automatisk betyr at det er aliens. Vet jo hva forkortelsen står for.
Vis hele sitatet...
Det er altså ikke nødvendigvis snakk om romvesener.

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Nei jeg vet ikke hva det kan være. Likevel finner jeg det interessant. Aliens tror jeg for det meste finnes på film og slikt.
Vis hele sitatet...
Klippet kan altså i prinsippet vise hva som helst, men romvesener er det definitivt ikke?

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Hvis jeg ser en ildkule bevege seg i høy hastighet, så tror jeg ikke nødvendigvis at det er en livsform. Mest sannsynlig tenker jeg at det er en meteor eller noe annet som vi allerede har kunnskap om.
Vis hele sitatet...
Klippet viser altså et naturfenomen av noe slag?

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Jeg tror ikke det var aliens i objektet som ble observert. Aliens har jeg sett flere ganger, men kun på film.
Vis hele sitatet...
Så, du er helt sikker på at det ikke er romvesener?

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Hvis det finnes livsformer andre steder så tror jeg det er noe annet enn det som allerede er fantasert frem. Ikke sikkert vi blir observert heller, men hvem vet..?
Vis hele sitatet...
Det er altså kanskje romvesener likevel.

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Vanskelig å si hva objektet er, men jeg kan ikkke huske å ha sett noe lignende. Kanske det bare er et værfenomen? Ligner iallefall ikke på noe jeg har sett tidligere. Er det aliens? Aner ikke, men hadde vært spennende om det hadde vært tilfelle.
Vis hele sitatet...
Så, det er neppe et værfenomen og kanskje romvesener.

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Forstår også at det er en krevende oppgave å finne ut hva greia kan være for noe. Skjønner bilde eksemplet ditt med vinkler og slikt. Det kan hende at det er en naturlig årsak til at det oppsto.
Vis hele sitatet...
Du er altså åpen for at det kan ha en naturlig forklaring. Bemerk at romvesener ikke nødvendigvis er overnaturlige, da. Er du sikker på at du bruker ordene slik du mener nå?

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Vet at andre brukere her har litt peil på verdensrommet og slikt så derfor lurer jeg litt på hva dere tror det kan være. Min hensikt var ikke å slå fast at det er aliens selv om jeg håper at det er det.
Vis hele sitatet...
Du er altså åpen for andre forklaringer, men håper det er romvesener.

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Oppsummeringen min er: Tror jeg at det finnes? Ja. Har jeg bevis? Nei, dessverre. Kan observasjoner enkelte ganger forklares? Ja, absolutt, men ikke alltid.
Vis hele sitatet...
Errrrrrr..?

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Enig, synes det er ganske merkelig at noen i mer eller mindre grad avfeier at dette kan være noe overnaturlig. Det ser unektelig ut som et objekt, og ligner ikke på en sort sky eller noe naturlig jeg er klar over i alle fall. Lurer litt på hva andre tenker. Men det vil de ikke svare på. En forvillet fugl eller noe annet vi allerede vet om, kan vi være enig om at dette fenomenet ikke er.
Vis hele sitatet...
Det er altså ikke en fugl og trolig noe overnaturlig?

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Det er ikke et sort hull, ikke tornado, ikke et vindkast, ikke et sort hull osv.

Hva kan det da være?
Vis hele sitatet...
Ikke vinden og ikke et sort hull.
Vel. Sistnevnte er jeg helt enig i.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Dette blir vel litt flisespikkeri. Tror du skjønner hva jeg mente.
Vis hele sitatet...
Nei. Jeg skjønner faktisk ikke hva du mener i det hele tatt, og det tror jeg ikke du gjør selv heller.
Sist endret av Myoxocephalus; 27. juli 2021 kl. 01:29.