View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Joda, akkurat som for en ca. 10–20 år siden, så døde det 1–3 millioner mennesker årlig av malaria. Noe som blir 2740–8220 daglig. I all hovedsak er dette barn, som får malaria for første gang. Dette blir som å lesse 6–18 Boeng 747 fly proppfulle med hovedsak barn, og ta av og dundre rett i fjellveggen. Dette skjedde daglig!.. Tallene har sunket litt, men det tilsvarer nok noen flylaster daglig i dag også.

Så når det står i skapelsesberettelsen, at den femte dagen skapte han alt liv (bortsett fra mennesket). Ja så har herren også skapt malaria-parasitten Plasmodium sp.
Eller hva med loaloa-marken, som borrer seg i øyne på barn og voksne, og gjør dem etter hvert blinde?
Hva med kreftsykdom hos barn?
Eller at tusenvis av barn dør årlig av diaré, da dem ikke har rent drikkevann.



Så kan kristne jo gjøre et oppgjør med deg selv, som tilber noe som har skapt noe så grimt. Sammen med at han/henne/det ikke ordner opp i dette.


For er det én ting som er sikkert, så er det at uskyldige ikke blir spart!..
Vis hele sitatet...
Det er dermed ikke sagt at de får det verre i dødsriket enn om disse barna hadde måtte levd et langt liv i afrika. Afrikanere har jo i lengre tid drevet med satanisme som religion og enkelte har drevet med kanibalisme og andre bestialske skikker og ritualer så det ville være rart om gud skulle ha noe med dem å gjøre.

Forøvrig er jeg enig i at det er mye som virker urettferdig, men jeg har veldig mange ganger opplevd at det folk gjør mot andre får de igjen med renter.


Sitat av Fulmen Vis innlegg
Hvis det var riktig, hvorfor ser vi også kreft i naturen?
Vis hele sitatet...
Er ikke godt nok informert om det du nevner her. Kan du utdype litt mer?

Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Tror ikke Gud har troen på meg, ass. Tror jeg har vært en blanding mellom Hitler, Stalin, Mao, Mengele, Pot, Himmler og Eichmann i mitt forrige liv (hvis det finnes noe slik svada greier)
Vis hele sitatet...
Det handler vel mer om hva du har på kontoen din, dvs. hvordan du oppfører deg mot andre, hvor mye du gir av din overflod osv. For som det står i bibelen: Dersom du er lunken så skal han spytte deg ut av sin munn.
Sist endret av Ingebrigt; 26. november 2022 kl. 07:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.