View Single Post
Sitat av JohnMichael Vis innlegg
Personlig syns jeg Atle er en av få morsomme norske komikere. Men det har ikke noe å si. Uansett hvor mye jeg er imot vold så skulle jeg så veldig gjerne sett at noen regelrett slo Atle så hardt i ansiktet for 3 uker siden at kjeven hans aldri kunne åpnes igjen. Å lese hva han utsatte Sumaya for er helt forjævlig, og jeg skulle gjerne sett en liste over alle rævhullene som satt rundt han uten å reagere så jeg kan boikotte de og til evig tid, inkludert Devold.
Vis hele sitatet...
Wow. Ikke alle tenker at dette er så fortjent. Selv med mennesker man har hatt sansen for. Kudos til deg. Skulle gjerne vært der og sett de som ikke turte å åpne kjeften og si fra at dette ikke var grelt. Mange er dessverre for feige, eller innehar samme fordommer selv. Helt til den dagen de selv blir angrepet og utsatt for diskriminerende utsagn.

Sitat av BlaBlaHJHD Vis innlegg
Neger, er vel ikke morsomt, men en neger er en neger uansett hva du kaller det. Ett helt vanlig ord uten noe rasistisk, brukt her i landet i alle tider.
Vis hele sitatet...
Faktisk ikke. Samfunnet har endret seg. Dette er et ikke- ord lenger og ingen bruker det. Det gjenspeiler bare et mindre intelligens-nivå om man ikke evner å titulere andre mennesker på en respektabel måte. Tenker det er bare trist at noen tenker det er ok i det hele tatt.
Sist endret av StellaWild; 21. november 2022 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.