View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har slettet noe krangling her, og for å oppsummere denne lille avsporingen som har oppstått:

Noen få deltakere i tråden her ser ut til å bli krenket over at mørkhudede kan ha det ille i Norge og må påpeke at Hvite også kan bli behandlet ille.
De innrømmer til og med at slik urett faktisk i større grad skjer mot mørkhudede og at det er historisk og systematisk diskriminering, men de føler allikevel at de må gjøre oss oppmerksomme på at Hvite og kan føle seg undertrykt.

So, hva er poenget deres? For helt ærlig så virker det som dere er så opphengt i at dere selv er ofre at dere ikke klarer å unngå å bryte inn i en diskusjon med at det er synd på hvite også?
Hva er det som er så forbanna viktig med å poengtere det i en hver diskusjon her på bruket om mørke som blir utsatt for rasisme og hat?

For å stjele argumentet til noc-engineer: Det blir litt som å diskutere at noen har osteoporose, og så kommer noen inn med "Ja men det er synd på meg også altså, for jeg brakk beinet i går". altså hva faen? Eier dere sosiale antenner i det hele tatt?
Sist endret av Dodecha; 21. november 2022 kl. 13:39.