View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nei, ingen av delene. Jeg tar innover meg at sammenlikningen var dårlig.

Uansett vil jeg si avslutningsvis;
Alle saker har to sider, og media lager seg kanskje den tredje siden for å høste clickz. Stoler man blindt på media så kan man ha det så godt. Staten har iallefall konkludert med at han ikke har gjort noe straffbart. Jeg tror også innerst inne at noen ville ha sagt ifra dersom AA hadde gjort noe straffbart.
Vis hele sitatet...
Jeg har forsåvidt ikke tatt stilling til om det burde straffes juridisk, men om det burde straffes sosialt, og om reaksjonen i det offentlige ordskiftet er legitim og passede. I den grad det er to sider av saken, er de tydeligvis enige på det punktet, da Antonsen via sin talsperson sier at ingen bør synes synd på ham for dette.

Freak vil jeg si kan fint representere hvordan samfunnet er ellers. Og siden alle her ville sagt ifra dersom de hadde hatt en kompis hadde gått over streken, så tror jeg noen på baren også haddd gjort det.
Vis hele sitatet...
Hva folk tror de hadde gjort og hva de gjør er ikke det samme. Jeg er sikker på at de som satt rundt der i god tro hadde hevdet det samme om de ble spurt om det dagen før. Faktum er at det så og si aldri er noen som gjør det.
Sist endret av *pi; 18. november 2022 kl. 19:36.