View Single Post
Syns det er bra det kommer frem og møter reaksjoner. Sånn drittoppførsel skal vi ikke akseptere i samfunnet og selvom mange måtte bite det i seg før så er det jo nettopp det som har tillatt at de holdningene blir opprettholdt og mer og mer utbredt, så "krenkehysteriet" er helt på sin plass. Det trengs reaksjoner og konsekvenser i samfunnet for at folk skal slutte å oppføre seg som noen jævla svin.

Sånn han oppførte seg mot CP-rammede Johannes Hellemo Loftsgaard også (gjenfortelles i helhet på hans egen facebook) er jo faen meg heeelt bak mål det og, altså helt fucking mindblowed langt bak mål!
Hva er det med disse folka? Skulle tro dem var proppa full av coke sånn de ser ned på andre og oppfører seg urørlig.

Bra og selvfølgellg at media tar tak i dette, er man en offentlig person har man ekstra ansvar for å oppføre seg - eller ta konsekvensene av at man ikke gjør det. Om de aldri får en jobb igjen bryr jeg meg midt i ræva om, men dere skal bare slappe av dere som tror de blir hjemløse NAV'ere og mister alt pga "heksejakt". Tok ikke mer enn ett år før Louis CK var oppe på stand-up hesten igjen. Men om vi får se noen nye TV produksjoner med Antonsen har jeg mindre tro på, jeg tror folk flest har mista respekten for han og ikke er interesserte å ha han inn i stua si.