View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av piGGtraadX Vis innlegg
Ja, og dette vil jeg vi skal fortsette med.. fremmedfiendtlig propoganda my ass!! Ikke så mye som ett snev propoganda her, dette var nevnt som fakta utifra feks. Sveits hvor nye tilkommende krever å få endret flagget av samma grunn jeg beskrev tidligere..
Om disser nye tilkommende er muslimer, buddhister eller ateistiske polakker, who fucking cares?

Sveits er Sveits, Norge er Norge. Flytter du til ett annet land, så flytter du til et annet land. Liker du ikke flagget dems, så flytt ett annet sted!

Det jeg mente med stat og kirke fraskilt, er at da er faktisk korset i flagget vårt like utsatt, med tanke på at innflyttere faktisk ser på dette som ett problem..

Så ja, vifte med det norske flagget 17 Mai er akkurat det jeg vil vi skal fortsette med, om det er Knut eller Mohammad som holder i flaggstanga er meg revne likegyldig..
Vis hele sitatet...
Øhhh sorry Mac, men du er vel en av disse som tror virkelig at det er en total, altomfattende, islamsk konspirasjon bak alt dette med å sekularisere ulike land i Europa, - eller?

Skal si deg et par ting; det er meget få gjenværende europeiske stater med en definitiv statreligion - slik Norge hadde før 16 mai. UK og Sverige hadde den anglikanske og lutherske kirken som oss her, men avskaffet det. Danmark avskaffet det for lengst.

Litt om islam(isering)/muslimer i Europa; det finnes per dags dato om lag 50 -60 mill muslimer på hele eurokontinentet. Dette betyr at det er 15-18 mill innenfor EU eller i Vest-Europa. I hele Europa finnes det opp mot 730-740 mill mennesker. Det store antallet muslimer utenfor EU (som utgjør tallet 50-60mil) er de "innfødte" europeiske muslimene i Russland, Tsjetsjenia, Bosnia, ALbania, europeiske Tyrkia, Kosovo, Sicilia, SørSpania etc etc.
Samtidig finnes det i Midtøsten om lag 10-14 millioner kristne av ulike typer..
Mao, det er kristne her og der og også muslimer her og der.
Islamisering???

Flertallet av disse 15-18 millionene muslimene i EU(av EU's +/- 600mill innbyggere) er innvandrere, noe som gjør at det er 3-4% av befolkningen.
Er dette islamisering???

Og, flertallet av nordmenn er lut lei kirken og det å være medlemmer i en organisasjon man egentlig ikke ønsker å være medlem i, og når kirka er såpass usynlig ellers i samfunnet hvorfor må vi betale skatt inn til den?
.
Dessuten - og dette mener jeg personlig; Kristendommen som religion praktiseres såpass ræva i Norge, og den har blitt praktisert ræva dårlig i en lang, lang stund, slik at det eneste alternativet - og det beste alternativet -er full sekularisering!..

..Hvorfor og hvordan late som det er et kristent land når det overhodet ikke er det? - Og for tredje og siste gang; hva islamiseres egentlig? Jeg ser jo bare sekularisering! Sekularisering skjer i alle industriland med et viss levestandard og utdanningsnivå hos folket, må vite.
Sist endret av aeon_illuminate; 19. mai 2012 kl. 23:18.