View Single Post
Sitat av Ambryo Vis innlegg

Er forskjellen så stor? Alt starter med en tanke, eller hva? Du sier du har mistet respekten for mennesker, er du da ikke like empatiløs som meg? Hvor mye dritt tror du faktisk at du har sett av det fullkomne bildet? Jeg tror jeg kunne tålt det meste negative du hadde kunne si om menneskeheten. Du motsier deg selv hele tiden, du prøver å fremstå som prinsen av moral, men tidligvis har du en litt edgy side, synes du i allefall selv.
.
Vis hele sitatet...

Vel jo, det var jo akkurat det jeg mente, er på mange måter empatiløs for mange, men gjennom rasjonalisering, jeg påstod jo aldri noe annet egentlig.Hovedpoenget mitt var heller hvordan det er positivt å være ærlig angående hva man mener og at det ikke er sykt å ønske noen vondt pga. noe vondt de selv har gjort. Jeg er da ikke noen moralprins pga. det? Virker heller som du prøver å latterliggjøre det jeg sa, Jeg brukte bare meg som eksempel, det gjelder som sagt mange andre og, det vet jeg.

Jeg har sett det meste som går an å se av det aktuelle verdensbildet ja, men om du mener ting man har opplevd selv så er det naturligvis en annen sak. Påstår ikke på noen som helst måte at jeg er mer bevisst eller vet mer om dette enn deg.