View Single Post
Sitat av Ningen Vis innlegg
Det er et ganske spesielt system de har gått over til. Det er ikke lenger noe som heter pvp gear, og alle spillere I en bg blir skalert til å ha likt nivå av stats. Dvs. At en nylevlet 110 prot warrior har like mye stamina og str som en dedikert prot warrior. Dette skal visst være en måte å gjøre at det er skills og ikke gear som avgjør hvor bra du gjør det. Dette gjelder hvertfall for bg, men ikke I world pvp. Arena vet jeg ikke med, men tror det går for det samme. Du får også en del rewards I form av artifact points, gull og gear for å vinne en bg. Har litt blandede følelser for dette systemet, men det var hvertfall behagelig å ikke bli smadret I min første bg etter jeg levla 110
Vis hele sitatet...
Nja er jo ikke helt riktig dette da.. man blir scalet til et felles nivå, men man kan påvirke statsene sine med å få høyere ilvl. Itillegg er jo Honor systemet introdusert på en ny måte. Nå "levler" man med Honor for å få pvp lvler som gir deg bonuser basert på hva du spiller og hvilken lvl du er. Men når det er sagt er det mindre forskjeller nå blant nylvlede karakterer og folk med BiS gear pga denne scalinga

Finnes forresten pvp gear fortsatt, det dropper bare fra bl.a bokser man får for å vinne bger. Gearet er det samme som pve gear men det er merka pvp gear mener også på at det finnes en vendor der man kjøpe pvp gear for en spesiell currency som man sjeldent får.
Sist endret av Brekker; 22. mai 2017 kl. 14:24.