View Single Post
Danbanan's Avatar
Trådstarter
61
jobber litt her og der fra tid til annen spors helt hvilke muligheter som er rundt meg der og da.

I morocco er det spessielt, her er det litt som aa leve i et RPG spill, naar man kjenner folket er det ikke vansklig og finne maater og tjene penger paa uten mye stress. Her i byen kan jeg ta med hvem som helst turister til en sjappe, ogsaa sier jeg bare paa arabisk at han skal legge paa den summen jeg vil, feks 20 dirrham eller 50 dirrham, spors om de kjoper mye det ikke sant. saa faar jeg en del av summen for aa ha anskaffet kunder. Det er bare en maate.

Fult av smaa oppgaver man kan gjore for andre og tidligere har jeg passer paa hotel rom med dyr for noen som dro bort. jeg har passet paa et sommerhus for noen franskmenn. det er somsagt alt av muligheter for svart arbeid, kjope med ting billig fra et land som feks solv, og ta med og dobble prisen ikke mange land unna.
Leser du hele traaden saa tror jeg at jeg skrev litt om det.

Men jeg drar ogsaa til festivaler og jobber paa festivaler, og om en ukes tid moter jeg en kamerat som dj'er psychedelic musikk, saa faar lert litt om dj'ing. lerer om alt mulig rart. og jobbe hver dag er ikke noe jeg trenger. moter man de rette kan man bare passe paa et sommerhus for noen med mye penger, som lett betaler for ''arbeidet''.

Jeg tror jeg kommer til og bygge meg en hytte i spania, og med tiden faa med sol energi, og vann ut fra fjellet eller noe. vet allerede om flere plasser med freaks som bor off the grid og gjerne aksepterer nye.


Ingen dag er den samme, alltid en ny dag med helt nye muligheter. Ingen fast rutine med mindre jeg velger det.