Tråd: Rivortril?
View Single Post
Sitat av murmade Vis innlegg
Jo det er et dritbra argument og den beste kilde å spørre din lege for du har bestemt deg uansett,enig?
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke noe argument, da du bare antyder at legen kommer til å snakke til din fordel uten noe å backe det opp med noe. Jeg har allerede i tidligere diskusjoner rundt dette temaet linket til relevant lesestoff som bygger opp under mitt standpunkt. Du, derimot, har gjentatte ganger henvist til din egen erfaring.

Sitat av murmade Vis innlegg
Nei,ei heller du om min erfaring,so it works both ways.
Vis hele sitatet...
Nei, men så har ikke jeg satt din erfaring i tvil heller, kun din generelle kunnskap og forståelse rundt emnet.

Sitat av murmade Vis innlegg
Problemet ditt er at du samtidig som du føler du må gi meg rett i at det er lov å kjøre bil,men vil at stoffet fremdeles påvirker sentralnervesystemet som angstdemper o.l er utrolig selvmotsigende å si, for da ville det ikke vært lov å kjøre bil,enklere er det ikke,da er du påvirket..
Vis hele sitatet...
Det er ingen selvmotsigelse, dette har jeg allerede forklart. Om det ikke påvirker deg i den grad at det går utover motoriske evner er det selvsagt ikke noe problem, men det betyr ikke at du ikke har stoffet i systemet eller at du ikke i mer eller mindre grad er påvirket.


Sitat av murmade Vis innlegg
vet du forstår det langt der inne
Vis hele sitatet...
Spar meg for slik latterlig retorikk.

Sitat av murmade Vis innlegg
Jeg har effekt av to rivotril 2mg + kombi med noe annet,zopiclone/gerodorm i kanskje 2-4 timer,virkning etter 5 min & peak på 15 min selv om jeg nå ikke bruker det daglig,min kjære cherrie kjenner vell ingenting av benzoer nesten sier hun eller hva cherrie, så vi er forskjellige
Vis hele sitatet...
Igjen, din erfaring har jeg aldri betvilt, og jeg har heller aldri påstått at alle reagerer likt, snarere tvert imot!

Sitat av murmade Vis innlegg
Hvis det gleder deg å ofte kalle meg tung multi-misbruker så fortsett gjerne,det gleder meg å kunne glede andre

Men jeg tror det svekker din person å omtale andre slik for din egen del.
Vis hele sitatet...
Det gleder meg ikke, men om jeg ser det som relevant er jeg ikke redd for å påpeke det. Den oppfattelsen er det du, ene og alene, som har gitt meg.