View Single Post
Credits 420
Credits#420's Avatar
Trådstarter
30
Sitat av Gnarve Vis innlegg
Nordmenn er "pliktet" til å følge norske regler uansett hvor i verden de befinner seg.
Teknisk sett er det ulovlig for nordmenn å røyke weed selv i Amsterdam.. Mulig det har endret seg siden sist jeg sjekket men har mine tvil. Verste som kan skje er at du blir stoppet i tollen på veien hjem for en potensiell urinprøve, noe jeg selv har erfart.Nektet selvsagt blankt, de truet med søksmål men saken ble henlagt.
Bottom line, du kan røyke i Amsterdam med god samvittighet.
Vis hele sitatet...

Hmm ehh, Trodde det var slik at når man er i et annet land så er det reglene for det landet man befinner seg i man skal følge.
Er vel ikke ulovlig for nordmenn å røyke eller bruke det der nede, men tror heller det at dem ikke er så glade i at turister der nede går rundt og røyker det eller bruker det, noe jeg ikke skjønner siden dem tjener jo en formue på akkurat det der. Dem har jo godkjent for salg av Cannabis i Thailand nå siden Thailand har slitet med økonomiske problemer under pandemien, og det eneste dem satser på er og få en god økonomisk sitasjon i Thailand igjen.
og har gjort da salg av cannabis så dem håper flere turister kommer til landet.

Altså dem fleste som kommer fra Amter stinker det jo weed-av som regel generelt turister, så at man blir stoppa i tolla eller
få en bikkje luktene på seg når man kommer hjem igjen må man jo regne med, men er ikke noe problem og komme tilbake i Norge igjen
og lukte weed, så lenge man ikke har noe på seg. Er jo bare og være åpen og ærlig med snuten om man blir stoppe når man kommer hjem igjen.

Men jeg røyker jo i dette landet uansett anyways.
Sist endret av Credits#420; 9. august 2022 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.